2013. júl. 19.

2.Díj

Szabályok:  
-11 dolog rólam
-11 válasz  
-11 kérdés 
-11 blogernek tovább küldeni

11 dolog rólam:
1.15 éves vagyok :)
2.Szeretném spontán bejárni a világot
3.Imádom festeni a körmömet
4.Ha sokat nevetek begörcsöl az arcom
5.A puding a kedvenc desszertem
6.Utálom a tűket
7.Általában telóról szoktam twitterezni sokat :D
8.Itt van a Tumblr-m ---> My Tumblr
9.Van gitárom , de játszani nem tudok rajta xD
10.Bolond vagyok
11. Imádok idiótákkal körülvéve lenni ;D

11 válsz:
1.Ki az aki most legjobban hiányzik? Titok
2.Kedvenc énekesnőd/énekesed? Nincs kedvenc , mert elég sokat szeretek :)
3. Most olvasol blogot? Igeen :)
4.Kedvenc színed? Lila , fekete  és a türkizkék
5. A blogodban a szereplők tulajdonsága, hogyan jött? Saját környezetemből ihlettek és a könyveket és blogokból is merítettem amiket olvastam/olvasok
6. Ki(k) a példaképed? ..Egyenlőre még senki sem....
7.Melyik a kedvenc idézeted? Nincs , mert szintén nagyon sok tetszik :)
8. Kedvenc márka? Az sincs xD
9.Hova szeretnél eljutni? A föld szinte össze pontjára :DD
10.Mi a neved jelentése? A Google szerint : Győzelem és nép
11.Mi ihlette a blogodat? A barátnőmmel sokat beszéltük , hogy kéne egy youtuberes blogot csinálni és én megcsináltam :) Sokat segít a történetekben a mainapig is amit nagyon megköszönök neki :D ♥
11 kérdés:
1.Milyen színű a szemed?
2.Hány éves vagy?
3.Mióta blogolsz?
4.Játszol valamilyen hangszeren?
5.Vasalod a hajadat?
6.Kedvenc banda?
7.Nyár vagy tél?
8.Ki az akire felnézel?
9.Szereted a Haribo-t?
10.Szoktál segíteni anyukádnak/apukádnak a sütögetésben?
11. Milyen sorozatokat nézel?

11 ember akinek tovább küldöm:
1.Dia
2.Tori
3.Aliz
5.Aria
8.Diaa
10.Bence
11. Melinda

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nagyon szepen koszonom a dijat, nem szamitottam ra.
    Ki is teszem!
    Valamint lenne egy keresem: Kivancsi lennek a velemenyedre a tortenetemmel kapcsolatosan!
    Puszi Szily

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen adtam mindenkinek díjat , mert megérdemlitek :) és Szily persze csak írj :D

    VálaszTörlés